2017. március 2., csütörtök

Alternatívák fekete lencse fogyasztására

Ha ettetek már bűn ronda ételt, akkor annyira nem fogtok meglepődni, ha elkészítitek... Akármi lesz belőle, egy biztos: amilyen jótékony hatással van a szervezetünkre, annyira csúnya a végeredmény. Ez tényleg fekete. Nem főnek úgy szét a szemek, mint a vörös vagy sárga lencse esetében, de ez is hamar elkészül, nem kell beáztatni előtte egy nappal.

100 gramm lencsében 320-340 kalória és 51 gramm szénhidrát van (és rengeteg, egész pontosan 21 gramm fehérje), ha feltéttel eszitek, egy adagnak bőven elég 50-60 gramm lencse szárazon, mert alaposan megszívja magát.
Fél kilós csomagot 1000 Ft-ért vettem, így a drága csomag ellenére mégis csak 125 Ft-ra jön ki egy adag, ami nem sok. 

Alternatívák
Tegnap párolva ettem köretként, ma főzelékké alakítottam.
Fűszerezésnek a köménymagot és szerecsendiót ajánlják, nekem jobban ízlett garam masalával, görögszénával, és mustárral.
Csíráztatni is lehet, jelenleg folyamatban. Ha már látszik az eredmény, kiegészítem a bejegyzést egy fotóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése