2020. július 7., kedd

Zabtej 75 Ft / liter




Amikor először készítettem zabtejet, fogtam a zabpelyhet és betettem a növényi tejkészítőbe, ahogy a "mindennapi tej" összetevőit... Nos, náthás időszakra emlékeztető zsepi jutott eszembe a végeredményről, ami évekre elvette a kedvemet. Inkább ne ismételjétek utánam! :)

Pedig a házi zabtej finom, nem kell szűrni fogyasztás előtt, csak jól felrázni, és ezt még sima turmixszal is könnyű összehozni, nem kell hozzá növényi tejkészítő.

zabtej75,0Ft/adag75Ft / liter
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
zabpehely70 gr70049Penny
víz1,3 l
Love Diet édes négyes10 gr260026Pingvin Patika
csipet
adag17510

1) Áztass be 70 gramm zabpelyhet pár órára, lehetőleg hűtőben. Felhasználás előtt öntsd le róla a vizet - én szűrőbe öntöttem és kis vizet engedtem is rá, amivel átmostam.

2) A sóval és édesítőszerrel turmixold alaposan össze, a növényi tejkészítőt 3x indítottam el hideg turmixolásra.
3) Szűrd le! Az 1,3 literes tejkészítőben 1 liter zabtej lesz így.

És kész. Olcsó. Gluténmentes. Finom is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése