2016. november 15., kedd

120 gramm CH egy napra

A 120 grammos étrend eléggé beszűkíti a kereteimet, de igazság szerint sokkal jobban érzem magam, mint eddig, elmúlt a fáradtság és a gyógyszereknek hála fogyok is, ami a lelkemnek tesz jót. Eddig hiába étkeztem egészségesen, a pajzsmirigy-problémám miatt csak akkor tudtam veszíteni a súlyomból, ha drasztikus diétákkal próbálkoztam. Hiába eszek viszonylag keveset, nem vagyok éhes, friss és üde vagyok. Szóval ha tüneteket észleltek magatokon, járjatok utána, és ne hagyjátok, hogy hazaküldjenek Titeket az orvosok egy legyintéssel.

Reggelente nem eszem nagyon szénhidrátot, mert észrevettem, hogy az megbolydítja a napomat.
Helyette tojást eszek, hol sonkát, hol sajtot eszek mellé. A tojás elkészítéséhez olvashattok a blogon, muffinként, rántottaként, kétszer megfordított tükörtojásként, kaszinótojásként eszem általában, rántottára hétvégén van idő. Nem mondom, hogy nem unom néha, de nekem megéri, hogy nem vagyok egész nap kajaorientált.

A tízórait kihagyom, helyette fél 12-12 már ebéd, erre 30-40 CH jut. Minél változatosabban igyekszem megoldani az Általatok is olvasható receptek alapján. A régi recepteknél még nincs kalória- és CH-tartalom, de ahogy újra megfőzöm és kiszámolgatom, pótolni fogom őket.

Uzsonnára igyekszem gyümölcsöt is enni, mellé pedig lassú felszívódású szénhidrátot. Muffin vagy keksz van nálam általában, mert azt futtában is meg tudom enni.

Vacsora általában szendvics, 30 gramm tk. kenyérrel, ami egy kicsi szelet, így megy rá bővel felvágott és zöldség.

Utóvacsi kell, mert ha anélkül 10 után akarok lefeküdni, nem bírok elaludni a hányingertől. Napi fogyasztásfüggő, mi fér bele ilyenkor, ha habzsi-dőzsi, akkor egy muffin, ha kevesebb, akkor kicsi házi keksz.

Szóval, akinél kiderülnek hasonló problémák, ne keseredjen el, mert jobb lesz! Az első időszak, a hozzászokás, nem egyszerű hadművelet, de 7-10 napot kell kibírni, aztán hozzászoksz és elindulsz felfelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése