2016. november 10., csütörtök

Tejmentes tejszínes-gyömbéres sült csirke

Amíg még ettem, ehettem tejterméket, imádtam a tejbe áztatott csirkehúst. Porhanyóssá, puhává változtatta a húst, szerettem volna újra átélni az élményt. :)

tejszínes gyömbéres sült csirke271Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
csirkecombok8 db1000Spar
gyömbér2 cm90020Penny
rózsabors350 gr140010Internetpatika
fekete bors1 db10házi
rozmaring55 gr9300Internetpatika
1 evőkanál
kölestejszínfél liter45
adag41085

1) Tejszínt készítettem.
    Két tejszínreceptet is találtok a blogon, link a nevükre kattintva: 
    Ezúttal a köleses verziót használtam, édesítő és karobpor nélkül, így 90 Ft egy liter. 

2) A húst kacsasütőbe tettem, gyömbért reszeltem rá, hozzáadtam a borsot, szárított rozmaringot, erre öntöttem a tejszínt. Fedő legyen rajta eleinte, akkor párolódik is, nem szárad ki, a végén megpirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése