2017. november 8., szerda

Édesburgonya chips

Az ötlet onnan jött, hogy a Pennyben és a Lidlben időszakosan kapható zöldségchips, 650-700 Ft / zacskó. Nagyon-nagyon finom, de azért a 6500 Ft-os kilós árat sokallom.

Mivel vettem új tupperes zöldségszeletelőt, ki is próbáltam, édesburgonyát vágtam vele lehelletvékony szeletekre, azzal próbálkoztam.
Nem sóztam, nem forgattam keményítőbe, ala nature kísérleteztem.

Az eredmény:

Kétféleképp próbáltam kisütni.
- Olajjal bekenve, sütőben - puha marad.
- Kókuszzsírban magas hőfokon - először kifutott az olaj, mert túl sok chipset tettem be, kevés krumplival viszont jól működik.

Papírtörlővel felitattam róla a felesleges olajat, de azért így is szívott magába.
Nem épp diétás, de a boltinál egészségesebb és jobb!

A kókuszzsír többször is felhasználható sütéshez.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése