2016. május 9., hétfő

Kacsacomb párolt lilakáposztával 373 ft / adag

A Lidlben zárás előtt nagy leárazásba botlottam, így az akciókhoz igazítottam a hétvégi és hó eleji menüt. Megint egy olyan példát hoztam, hogy egy füst alatt több étel is elkészülhet.
A kacsa mellé a tésztaszószhoz és a sajtpuffancshoz szükséges zöldségeket mertem, hogy a hűst ízesítsék, amíg ők maguk is elkészülnek.

kacsacomb párolt káposztával515,5Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
sütőzacskó1 db50cba
kacsacomb4 db15001440Lidl
friss zöldfűszer1 csokorDIY
sárgarépa6 db200200Lidlsajtos puffancs
vöröshagyma1 db24016,8Lidl
tésztaszósz
padlizsán2 db140Lidl
paprika2 db30040Lidl
lilakáposztafél350175
köret
kömény, fahéj, kevés édesítő1-1 kávéskanál
adag420621490

1) A sütőzacskóba rétegezve betettem a hozzávalókat, majd fél liter vizet öntöttem alá és lezártam a zacskót, tűvel megböködtem felül.
Került bele friss kakukkfű, borsikafű és csombor is. A lényeg, hogy a hús kerüljön felülre.
Sütési idő min. 50 perc.


2) A káposztát legyalultam, fél órát hagytam sózva állni, majd a fazékba mertem. A legtöbb recept szerint őrölt köménnyel jó fűszerezni, én fahájat is szoktam tenni mellé. Van, aki édesítőt is használ. Fedő alatt kis lángon megpároltam, majd a végén a fedőt levéve megvártam, amíg a leve elfő.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése