2016. május 9., hétfő

Spórolási tipp: bevásárlás hosszabb zárás előtt

Munkaszüneti napok előtt érdemes az utolsó pillanatra hagyni a vásárlás egy részét, mert a boltok nem tárolják a zöldségeket - húsokat, hanem kiárusítják őket.

Két éve így került rengeteg üveg ajvár a kamránkba, mert augusztus 20-a előtt 120 Ft-ért adták kilóját. Most húsvét előtt rukkolát, madár- és fejes salátát, paradicsomot, sárga- és fehérrépát, paprikát, cukkinit, padlizsánt csíptem meg nagyon jó áron, és persze gyümölcs is bőven került a kosárba: áfonya, szőlő, banán. Bíztam a húsok akciózásában is, de nem lett szerencsém.

A húslevesbe való zöldségek közül azonban beszereztem, amit csak tudtam, így ezekből készül majd az e havi alaplé.

A piacon bevett szokásom 11-12 óra felé körbemenni és felvásárolni a maradék zöldséget, palántát.
A házi ételízesítőhöz úgyis akkor veszem meg az alapanyagokat, amikor a legolcsóbb. Azonnal megaszalom őket, majd félreteszem, amíg össze nem gyűjtöttem az összes hozzávalót. Költséghatékony megoldás.

Eddig a Lidlben és a Tescóban tapasztaltam árzuhanást. Láttatok máshol is?

A fotóra kattintva felnagyítható:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése