2016. május 4., szerda

Lasagne mángold- és spenótlapokból 313 Ft / adag

A mángoltekercs receptjét itt találjátok.
A hozzávalókat nem mértem ki, így kevesebb olaj került bele. Sütés után a szilikontól nehezebben vált le, így feltekerni már nem akartam, de négy téglalapra vágva egyben le tudtam fejteni a sütőpapírról a tésztát. Nem sikerülhet minden! :)

mángoldlasagne312,5Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
mángolpiskóta2 sütűtálcányi340DIY
gombamártás1 üveg400DIY
padlizsánkrém1 üveg200DIY
cocomasnegyed doboz85Internetpatika
görög joghurtfél doboz100Lidl
sonka550Spar
sajt200Spar
adag61875

Az egyik sütőtálcányi mángoldpiskótát sonkaszeletekkel és cocomasszal kikevert gombamártással rétegeztem, a receptjét ide kattintva éritek el.
A másikat padlizsánkrémmel töltöttem meg, azt görög joghurttal felesben kevertem össze, és a sonka mellé sok-sok sajtszeletet tettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése