2016. szeptember 16., péntek

1:4 édesítőszerek

Az összefoglalóm a saját, szubjektív véleményemet és észrevételeimet tükrözi csak!

Pár éve törtek be a piacra a negyedannyi ugyanannyi édesítőszerek, illetve ekkor még csak a Dia Wellness termékét lehetett kapni, és egy személyes ajánlás után kipróbálva csak ezt használtam már, annyira bejött.

A régen kapható Dia Wellness negyedannyi ugyanannyi csak eritritet és steviát tartalmazott, 2000 Ft körül lehetett kapni a legolcsóbban a fél kilós csomagot.
Ezt 2016. év elején megváltoztatták.
A régi összetételű termék paleo elnevezéssel fut már és több, mint 10 %-kal drágább lett.
Az új összetétel a szukralóznak köszönhető, ami máig vitatott, egészségre ártalmas-e; vannak bőven pro-kontra érvek, mindenesetre egy mesterségesen előállított édesítőszerről beszélünk. Döntse el mindenki, neki belefér-e, nekem mértékkel igen.
Az eritrit+stevia+szukralóz édesítő a régi termék nevén és árán fut.
Persze, az elnevezés és az összetétel megváltoztatása mögött érthető indokok állnak, személy szerint a nem összetétel elemezgetős vagy  figyelmetlenebb emberek megtévesztésének tartom.
Az új terméket is próbáltam: a régi kristálycukor szerű kinézete megváltozott, fehér, opálos, nagyobb szemű lett, ízre jó.

Mostanában egyre újabb negyedannyi édesítők jöttek piacra.

A termék, amire egy ideig áttértem, ez lett:


A terméket a Diéta Webshopból rendeltem, innen, 1690 Ft / 500 gr áron. Ez a régi, szukralózmentes negyedannyi összetétele (kinézetre, ízre is), jóval kedvezőbb áron. Csakhogy a bolt múltkor nem szállította ki a megrendelésemet, aztán kiírták a honlapra, hogy zárva tartanak.

Azóta a Szafi Fitt webáruházból vásárolok, ott lehet kapni saját márkásat és Dia Wellnesst is, itt legalább feltüntetik, melyikben van szukralóz, ami nagyon szimpatikus. Megvettem a VIP-kártyát, így 3600-3700 Ft egy kiló édesítő. Vidékre 15 000 Ft felett szállítanak csak ingyenesen, de összeállunk páran.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése