2016. szeptember 14., szerda

Baconba göngyölt csirkemell 323 Ft / adag

Szégyenletesen egyszerű, de annál finomabb ételt hoztam Nektek, ami elkészítése a vágódeszka elővételével együtt 5 percbe telik.

Két hozzávaló szükséges hozzá. A só is elhagyható a bacon sótartalma miatt.
A Pennyben kapható szeletelt baconök között kiválasztottam egy jó húsos darabot, a csirkemell "maradék hús" volt.

baconba göngyölt csirkemell323,0Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
csirkemell400 gr (3 db)1300520
bacon200 gr449Penny
1 csipet, de elhagyható
alufólia, tepsi
adag3969

1) A csirkemellet hosszanti irányban három darabra szeltem.
2) Körbetekertem baconnel.
3) Tepsiben egymás mellé fektettem őket. Nem előmelegített sütőben először alufólia alatt sütöttem, hogy levet engedjen, majd a fóliát levéve megpirítottam. (20+10 perc). A végén a pecsenyelét leöntöttem róla.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése