2016. szeptember 14., szerda

Rakott cukkini 230 Ft / adag

Ha még nem unjátok a cukkinit, egy egyszerű, de nagyszerű felhasználási módját hoztam.

rakott cukkini228,9Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszzsír20 gr100020
vöröshagyma60 gr24017
darált sertéscomb300 gr900270
(tojás)2 db80házi
olívaolaj1-1 evőkanál2800140Lidl
cukkini1 dbDIY
házi ketchup1 üvegDIY
bulgur200 gr800160
1-1 teáskanál
adag3687

1) A sózott bulgurt felöntöttem forró vízzel, lefedtem. Magában megpárolódik így, a végén csak le kell önteni róla a vizet.
2) A cukkinit 3-4 mm-es szeletekre vágtam, és olívaolajon serpenyőben barna foltosra sütöttem. Sülés közben sóztam. Három serpenyőbe fért bele a cukkini. Feltétlen pirítani kell, mert a frissen szedett nem nagyon enged vizet magából.
3) A kókuszolajon megdinszteltem a vöröshagymát, összesütöttem a hússal, összekevertem a ketchuppal.
4) Rétegeztem: hús, bulgur, cukkini, erre ráütöttem két tojást, és megint hús, bulgur. cukkini. Alufóliával lefedve sütöttem.

Itt a maradék töltött paprikával küldtem el ebédnek:


Aki eszik tejterméket, a tejföl és a sajt kívánkozik a tetejére, de mint látható, így is finom és guszta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése