2016. július 6., szerda

Irdalt cukkini grillkolbásszal 370 Ft / adag

Szerintem két növényt még egy naposabb balkonon is érdemes ültetni: futó paradicsomot és cukkinit. Ellát egész nyáron friss zöldséggel, ha megfelelően ápoljuk. Nem is nagy ördöngősség.

A kertben 3 tő cukkinit szoktam ültetni, mert kettő ellát egy egész családot, egy pedig vésztartalék, ha kitikkadna valamelyik.
Paradicsomból 6-8 palántát szoktam venni a futó fajtából, most kezdtek megérni a fürtök. Ilyenkor a
levágott hajtásokat kigyökereztetem és még 8-10 növényt elültetek, így van saját házi paradicsomunk az első fagyokig. Még nem késő Nektek se! 10 nap alatt kigyökerezik.

A recept alapját a SzafiFitt facebook oldalon láttam: www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu
A cikkinit bevagdosta és hol sajtot, hol paradicsomszeletet dugott a résekbe.

irdalt cukkini grillkolbásszal370,0Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszzsír20 gr100020Internetpatika
cukkini2-3 db
DIY
paradicsom1 dbDIY
sajt50 gr140070Spar, Lidl
1 teáskanál
grill kolbász4 db650Lidl, hentes
adag2740

Szóval a kókuszzsírral kicsit átkent tálra egymás mellé fektetem a beirdalt, töltött cukkinit és a kolbászokat.
Csak jó minőségű kolbászt vegyetek! Hústerméken ne spóroljatok! A zsírja kisül, azt sose eszem meg. Ha nem járok a hentes felé, lidl-set szoktam venni, feltüntetik rajta a pontos hústartalmat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése