2016. július 2., szombat

Quinoa-kókusz tej 263 Ft / liter

A győri Szigethy úti Herbáriában sikerült akciós fehér quinoát vennem, 1390 Ft-ba került a fél kilós kiszerelés.
A neten olvasgatva láttam, hogy bár Spanyolországban szeretik, nincs túl jó íze, ezért kókusszal pótoltam.

A quinoa tej receptjét a Nature Cookta oldaláról néztem, link itt.
A kókusztejhez remek a kókuszreszelék, arra kell vigyázni, hogy az összetevőkben csak kókuszreszelék szerepeljen, ne tartósítsák kén-dioxiddal. A Lidlben kapható jó is!

quinoa-kókusz tej210,4Ft/adag263Ft / liter
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszreszelék50 gr125062,5Lidl
fehér quinoa40 gr2780111,2Herbária
Dia Wellness negyedannyi ugyanannyi10 gr366636,66Internetpatika
adag12108 dl

1) A fehér quinoát átmostam szitán.
2) A gépbe mindent beletettem: quinoa, kókuszreszelék, só, édesítő.
3) Krémleves funkció után még egyszer mixeltem, 25 + 4 perc.
4) Leszűrtem, a főtt kókuszos 2 felé osztva quinoát ettem reggelire, 160 gramm lett. Magában is finom, de tettem hozzá házi lekvárt.

A kép bal oldalán a quinoa-kókusz, a jobb oldalán pedig viszonyításképp a sima kókusztej.
Nem válik szét, de fogyasztás előtt azért rázzuk össze.

Jobbra: quinoa-kókusz, balra kókusz tej

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése