2016. április 4., hétfő

Fehérrépás paradicsommártás 30 Ft / adag

A zacskós sült csirke levéből fantasztikus étel készült. Jó helyette a húsleves is persze, de ha süttök húst, jusson eszetekbe mint maradékfelhasználási alternatíva.

fehérrépás paradicsomleves30Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
fehérrépa2 db400120Lidl
paradicsompüré300 ml0DIY
pecsenyeléDIY
adag4120

Bár a fehérrépa árát már hozzászámoltam a sült csirkéhez, azért itt is feltüntetem mint egyetlen tényleges kiadást. A paradicsom házi, dunsztban várta a kamrában a felhasználást.
A leves így sűrű szósz lett, vízzel higítható, illetve ha töltött paprikaként húsgombóccal ennénk, ahhoz is remek mártás. 

1) Öntsd a levet egy lábasba, forrald fel!
2) Keverd bele a paradicsomszószt!
3) A fehérrépát beletéve turmixold krémesre!
Ennyi az egész.


Sajtos zeller"golyókkal" tálaltam. Azért mutatom meg Nektek, hogy lássátok, csak az odaégett étel nem használható fel..., illetve bármikor sikerülhet félre valami a konyhában, egyáltalán nem szégyen az ilyen.

Kíváncsi voltam, zabpehely nélkül is lehet-e zöldséges sajtkorongot készíteni. Nem lehet! A szépen megformázott golyócskák homogén masszaként álltak össze, amit végül pizzavágóval felszeleteltem. Ízre ettől függetlenül isteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése