2016. április 21., csütörtök

Hússal töltött bébitök 334 Ft / adag

Már lehet kapni bébitököket, abból is olyant érdemes választani, aminek zsenge héja van, körömmel szinte benyomható. Ezeknek még magja sincs.

töltött bébitök333,5Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
bébitök2 db, 1 kg600600
kókuszzsír, olayspray20-20 gr100020Internetpatika
vöröshagyma1 db20014Lidl
darált hús0,5 kg1000500hentes
"tavaszi" mirelit zöldség450 gr200Lidl
paradicsomszósz0,5 lDIY
friss citromos kakukkfű1 evőkanálDIY
friss borsikafű1 evőkanálDIY
metélőhagyma3 evőkanálDIY
adag41334

1) A tököket megmostam, elfeleztem, kiszedtem a közepét, majd sózás és olajjal bespriccelés után betettem a sütőbe 180 fokra.
2) Összeállítottam a tölteléket, de ha van a mélyhűtőben bolognaihoz hasonló szósz, mehet bele az is.
A hagyma megdinsztelése után megpirítottam először húst, majd a zöldséget, végül a paradicsom hozzáadása után a frissen szedett zöldfűszereket is belekevertem. Ha híg, kuszkusszal lehet sűríteni a szószt, mert azt nem kell előfőzni hozzá.
3) Megtöltöttem a tököket, így ment vissza a sütőbe. Ha sajttal megszórod, csak a sütés legvégén tedd! Nekem nem hiányzik hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése