2016. április 20., szerda

Paprika bazsalikomos édesköménnyel és csirkemellel 375 Ft / adag

A facebookon itt követhetsz minket: Olcsó ÉS Egészséges

Ha már szóba került a bazsalikom szaporítása, hoztam is egy receptet, amihez sok kell belőle. 
Jó kis fogyókúrás étel, paleo étrendbe is beilleszthető. Mivel csak zöldségből származó szénhidrátot tartalmaz, vacsorának is tökéletes.

paprika édesköménnyel és csirkemellel375Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszzsír20 gr100020Internetpatika
csirkemell1 db1500300
édeskömény1 db500120Lidl
vöröshagyma1 db20015Lidl
bazsalikom4 evőkanál0DIY
1 evőkanál
kaliforniai paprika3 db1000660DIY
olajspray10
adag21125
1) A kaliforniai paprikákat megtisztítottam, félbevágtam és a magházat óvatosan kiszedtem, ügyelve rá, hogy a paprika húsába ne vágjak bele. Olajspray-vel lefújtam és a sütőbe betettem sülni légkeveréssel. (Ha nem sütöd elő, órákig készül majd megtöltve.)
2) A megdinsztelt hagymára először az apró kis kockákra vágott húst dobtam rá, majd az édesköményt. Sóztam, sok bazsalikommal fűszereztem, remekül megy az édeskömény ízéhez.
3) Mire elkészült a töltelék, a paprika is megpörkölődött. Megtöltöttem, az egyikre tojással kikevert joghurtot is öntöttem, és alufóliával lefedve 20 percet sütöttem.

Az 1 db csirkemellből és 1 db édesköményből készült töltelék 3 paprikához elég, én kevesebbet vettem sajnos, de a receptet átírtam emiatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése