2016. április 28., csütörtök

Sok sajtos - koktélparadicsomos gluténmentes tészta 225 Ft / adag

Friss, üde csemegét csomagoltam mára, mert roppant jó akciókba botlottam.
A Sparban 99 Ft volt a 250 grammos koktélparadicsom, és mivel szép volt az áru, meg is vettem mind a négy dobozzal, ami maradt. Kettőt felhasználtam az ebédhez, a többit eleszegetjük. A Tolle trappista kilója is 950 Ft-ba került, bár nem vagyok meggyőződve a minőségéről, de néha belefér egy kis bűnözés. A fetasajt a hétvégi vendégségből maradt, mindenképp szerettem volna felhasználni, a tésztát pedig a Pingvin Patikától rendeltem hó közepe táján, mert féláron adták.

sok sajtos-koktélparadicsomos tészta223,3Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
Pasta d'oro tészta250 gr440110Pingvin Patika
koktélparadicsom500 gr400200Spar
trappista Tolle100 gr95095Spar
feta sajt100 gr1400140piac
parmezán30 gr3500105Lidl
repceolaj1 evőkanál70020Herbaház
bazsalikom3 evőkanálDIY
adag3670

1) Megfőztem a tésztát sós-olajos vízben (illetve mindig csak leöntöm forró vízzel, és fedő alatt magától megpárolódik).
2) Leszűrtem, leöblítettem a tésztát és visszatettem a főzőedénybe. Nem jó a sok mosogatás. 
3) A trappistát és a parmezánt lereszeltem, a fetát felkockáztam, a koktélparadicsomokat feleztem vagy negyedeltem és összekevertem a bazsalikommal.
Kész!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése