2016. június 10., péntek

Akcióvadászat a hétvégén - kuponok

Szombaton ismét Müller-szombat, elég a kupont telefonon bemutatni.
Kupon itt.

A héten én már voltam, a befőzős műanyag leszorítók 200 Ft / 10 db-ba kerültek csak, a Sparban előtte jóval drágábban vettem. Mindjárt érik a cseresznye és a meggy, kelleni fog!
Amúgy szerintem a Lidlben vannak a legjobb áron a befőzéshez szükséges felszerelések.

A Kikában 40 % kedvezményt adnak a kerti bútorokra. Tegnap direkt a night shopping miatt mentünk, és kellemes meglepetés ért, hogy a teljes áron kinézett bútort ennyivel olcsóbban vehettük meg.

A Telekom kuponjai között kikás is található.
Telekom kuponok itt.

Ebayen a kedvenc eladóm árusítja ki sok dekortermékét, a rubyruby76 nagyon megbízható és villámgyorsan szállít.
Ebay link itt.

Hétvégére és hétfőre a Sparban vásároltam be, nyúl- pulyka és csirkehúst.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése