2016. június 1., szerda

Zöldborsós pörkölt kuszkusszal 300 Ft / adag

Sejtettem, hogy a kényszerszabim idején nem tudok majd főzni, így olyan (fél)kész ételekkel raktam meg a mélyhűtőt, amiken nem érződik a fagyasztott íz. Elég érzékenyek vagyunk erre, így azt kell mondjam, nem sok olyan étel van, ami megfelel a kritériumoknak.

A pörköltet azért is szeretem nagy tételben készíteni, mert a végeredmény akkor lesz jó, ha lassan fő, órákon át - és hát kinek van erre ideje rendszeresen?!

Számomra a jó pörkölt nem pirospaprika ízű.
Nyáron kisebb üvegekbe szoktam eltenni direkt erre a célra paprika"lekvárt", de a zakuszka és az ajvár is remekül feldobja az ételt. Nemcsak ízesíti, hanem szaftot is ad hozzá.

Tegnap kivettem egy doboznyi pörköltet a fagyasztóból, így ma csak belemertem a lábasba, hozzáöntöttem egy kisebb zacskó mirelit zöldborsót. Közben vizet forraltam, a kuszkuszra öntöttem - és kész is lett a mai ebéd öt perc alatt.

pörkölt161,7Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszzsír20 gr100020Internetpatika
vöröshagyma500 gr240120Lidl
sertés comb2 kg9001800hentes
házi paprikalekvár1 üvegDIY
házi paradicsomlekvárfél üvegDIY
aszalt paradicsomDIY
majoranna,
házi vegeta, zellerzöld, boróka, lestyán
DIY
3 evőkanál
adag121940

A mai ebéd így, nagy adagokkal átszámolva:

borsós pörkölt kuszkusszal303,9Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
pörkölt1 l800DIY
zöldborsó450 gr200Lidl
kuszkusz250 gr862215,5Pingvin Patika
adag41216


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése