2016. június 9., csütörtök

Rakott savanyú káposzta 165 Ft / adag

A mélyhűtőben eltett pörkölt gyors és egyszerű felhasználása a következő étel.

rakott savanyú káposzta164,7Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kókuszzsír20 gr100020Internetpatika
savanyított káposzta1 kg230230Spar
pörkölt3-4 adag648DIY (májusi menü)
tejfölfél pohár50
tojás1 db40házi
adag6988

1) A pörköltet kiolvasztottam.
2) A savanyú káposztát többször átöblítettem vízzel (minél többet ázik, annyival lágyabb az íze).
3) Kikentem kókuszzsírral a tálakat és rétegeztem: káposzta, hús, káposzta, hús. Az egyik tetejére tojással kikevert tejfölt öntöttem, kakukkfűvel ízesíthető.

Aki eszik tejterméket, annak feltétlen tejföllel ajánlom. Az első verzió "mindenmentes" és nagyon diétás.
A mai nagyobb tányér ebédem súly alapján kimérve kb. 250 kalória volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése