2016. március 20., vasárnap

Paradicsomleves138 Ft / adag

Megint egy időspórolós recept. A pisztránggal egy időben készítettem legutóbb, de főzési idővel együtt is 10 percen belül megvan.

paradicsomleves138,0Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
vörös-/lilahagyma1 db25020
olívaolaj2 evőkanál24446,11Lidl
paradicsom1 üveg 7 dl714500Lidl
alaplé1 l0DIY
DW édesítő1 evőkanál323025,84Internetpatika
bazsalikom3 evőkanál0DIY
adag4552

1) Kivettem a mélyhűtőből egy kókuszzsíros bödönnyi alaplét, és meleg vízbe állítottam, hogy kicsusszanjon a dobozból. Tényleg érdemes havonta egyszer pótolni a készleteket, mert egy egészségtudatos ember éléstárában nem szerepel a leveskocka.
2) A hagymát felaprítottam, majd az olívaolajon üvegesre sütöttem. Az alaplét hozzáadtam és fedő alatt felolvasztottam.
3) Belekevertem a paradicsomot.
4) Kevés édesítőszerrel és sok szárított bazsalikommal ízesítettem.

Ha teljes értékű ebédnek szánod, kisméretű húsgombócokat főzz bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése