2016. február 16., kedd

Brokkolis-csicseris édesburgonyaleves 121 Ft / adag

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Szeretem, ha egy alapból többféle étel is készíthető, mert sokat lehet spórolni így az időn.
Ez a leves ronda, de finom és egészséges. Ízében inkább a brokkoli dominál.

brokkolis-csicseris édesburgonyaleves121,7ár/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
édesburgonya300 gr550165Internetpatika
alaplé1 literDIY
csicseriborsó100 gr90090Internetpatika
brokkoli500 gr200100Internetpatika
1 evőkanál
majoranna, kurkuma2 evőkanálDIY
szódabikarbóna1 evőkanál50010Internetpatika
víz0.5 liter
adag3365

1) A csicseriborsót forró vízzel kétszer leöntöttem, így szódabikarbónás-sós vízben 10 perc alatt meg is főtt. (Utána le kell öblíteni.)
2) Az édesburgonyát egy liter alaplében megfőztem és pürésítettem.
3) A brokkolit rózsáira szedtem, és a főtt csicseriborsóval együtt a püréhez kevertem, majd annyi vízzel felöntöttem, hogy kellemes állaga legyen.
4) Majorannával, sóval ízesítettem; kurkumával vagy sáfránnyal szép sárga lesz a színe.

Az előző posztban szereplő pogácsával teljes értékű ebéd, a csicseriborsó lassú felszívódása miatt sokáig nem leszel éhes utána.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése