2016. február 5., péntek

Menütervezés?!

Sejthetitek, nem vagyok egy opportunista alkat, ami annyit jelent, szeretek tervezni. A menü tekintetében viszont megtanultam, hogy nem szabad, vagy ha gondolkodik is rajta az ember, nem jó ötlet foggal-körömmel ragaszkodni hozzá.

Tegnap és ma bevásároltam a hétvégére. Vasárnap vendégek is jönnek, így a húsleves több szempontból is jó: édesanyámnak és nagymamámnak, tudom, hogy kedveskedek vele, másrészt havonta szoktam főzni egy fazékkal, mert a levét a kiürült kókuszolajos vödrökben lefagyasztom utána. (Mert ugye leveskockát nem használunk, ha jót akarunk a szervezetünknek.) A levesből megmaradt zöldséget a hétfői ebédhez használom fel, a rakott ételekbe belekeverve nemcsak jó ízt ad nekik, de a kalóriákat is lehet így csökkenteni.

Szerettem volna "reform"muszakát készíteni, de nem találtam szép padlizsánt hozzá. Egy helyen árultak csak, de nem nyerte el a tetszésemet. Most a rakott (kel)káposztán gondolkodom.

A húslevesbe vettem velős csontot, mert bár én nem eszem meg, sokak kedvence, kerül bele plusz csibehús is, mert azt pedig a májpástétomhoz fogom felhasználni.

Mivel két kolléganővel felváltva visszük az ebédet egymásnak, így a következő soros napom csütörtök lesz. A Lidlben kaptam tonhalat jó áron, így tonhalas tészta kerül majd az asztalra, azt mindenki megeszi. Szombaton jó lenne, ha jutna időm tésztát gyúrni, mert kiürült már a készlet a DIY-ből, csak a vésztartalék glutén- és szénhidrátcsökkentett tészták vannak a polcon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése