2016. február 11., csütörtök

Zöldséges sajtkorong 85 Ft / adag

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Tegnapelőtt nagyon későn értünk haza, így gyorsan kellett összedobnom olyan ételt, ami hidegen és melegen is fogyasztható. A levesből megmaradt zöldségeket pedig vétek lett volna veszni hagyni.

Az ötletet Szafi sajtos-fokhagymás zellergolyói adták egyébként: 

zöldséges sajtkorong84,2ár/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
sajt175 gr1100192,5Spar
zeller (levesből)220 gr350Spar
sárgarépa (levesből)150 gr200Spar
zabpehely100 gr40040Penny
metélőhagyma20Lidl
adag3253

1) A sajtot aprítóban lereszeltem.
2) Hozzáadtam a zöldségeket, három részletben, hogy a 800 ml-es tálba beleférjen.
3) Mivel híg lett a massza, kevertem bele zabpelyhet, amíg híg, de nem folyós állagúvá vált.



4) Vizes kanállal fasírtokat szaggattam, egy tepsit töltött meg. Ellapogattam őket, hogy hamarabb átsüljön.


Ez kb. 3 adag. Ha a zöldségek árát beleszámítod, egy adag 120 Ft-ra jön ki. Én melegen 60 gr kuszkusszal ettem belőle (+50 Ft).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése