2016. február 16., kedd

Spórolási tipp

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Mindent akkor kell megvenni, amikor olcsó, szigorúan figyelembe véve a szavatossági időt és a tároláshoz szükséges helyet.

Így lehet, adott esetben többet költesz, mint aktuálisan szeretnél, de hosszú távon mégiscsak jobban jársz, szóval érdemes párezer forintot félretenned ezekre a beszerzésekre.

Így vettem meg pl. tavaly ősszel a befőzéshez szükséges dolgokat, és tegnap is nagybevásárlást tartottam takarítószerekből, mert nagyon jó akciókat fogtam ki.
A Rossmannban a mosogatógéphez szükséges por, a kézi mosogatószer is féláron volt, így pár hónapra feltankoltam a készleteket.
Győrben a Kodály Zoltán úton a Good's marketbe érdemes ellátogatni, mert a dm-es és rossmannos áraknál jóval olcsóbban lehet beszerezni a takarítószereket. Persze nem akkora a választék, de a főbb márkák megtalálhatóak. Mivel kiesik nekem, így kb. kéthavonta megyek el, de akkor feltankolok mindenből.

Takarítószerből is érdemes a minőséget keresni, ami sokszor ártól független, mert az olcsó termék is lehet nagyon jó. Szódabikarbóna és ecetes tisztítószer például mindig van otthon, mert ők a takarítás nagyágyúi.

Persze a tartós élelmiszerekkel is hasonló a helyzet. Liszteket, magokat felváltva szoktam rendelni, két hónapra előre. Amiket a mostani hó eleji beszerzési listán láthattok, kitartanak áprilisig. Most majd a lisztek következnek. A Lidlben akciós a tk. tönkölybúzaliszt, az mindig van otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése