2016. február 11., csütörtök

Tonhalas tészta 317 Ft / adag

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

tonhalas tészta317,0ár/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
tonhal3 doboz250/db750Lidl
vöröshagyma120 gr20024Lidl
paradicsompüré700 gr500Lidl
fokhagyma4 gerezd1652DIY
1-1 evőkanál10
Pasta Doro tészta350 gr860301Internetpatika
adag51585

A receptet Szilágyi Balázs oldaláról néztem, de nem teljesen ugyanaz.

1) Aprítóban összevágtam a vöröshagymát és két gerezd fokhagymát.
2) A konzervekről leöntöttem az olajat a serpenyőbe, azon megdinszteltem a hagymát.
3) Ráöntöttem a paradicsompürét és még két gerezd fokhagymával fedő alatt 30 percig kis lángon rotyogtattam. Fröcsög!
4) A tésztához vizet forraltam vízforralóban, majd a tésztát a fazékban csak addig főztem kis sóval, amíg a víz újra forrni nem kezdett. (Ha a vizet sóval együtt forralod, hosszabb ideig tart.) Lekapcsoltam alatta a gázt, és fedő alatt magától megpuhult. Így nem is fő szét.
5) A paradicsompüréből kivettem a fokhagymákat, beleöntöttem a tonhalat és az egészet összekevertem.

Tipp: a Lidlben néha lehet kapni üveges paradicsompürét, 700 gr 500 Ft, csak paradicsompüré és só van benne. Az üvege abszolút jól használható a későbbiekben, szörpöt szoktam tenni bele. 
A ragasztót növényi olaj és szódabikarbóna 1:1 keverékével hamar le tudod róla mosni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése