2016. február 6., szombat

Házi májkrém 115 Ft / 100 gr

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Imádom a májkrémet! De olvasgattátok már az összetevőket...? Felettébb lehangoló. A múltkor a kezembe került a boltban egy drágább kacsamájkrém, ami 9% kacsamájat tartalmazott.

Nem nagy dolog otthon elkészíteni, egy aprító vagy egy botmixer kell hozzá.
A blog kedvéért vettem digitális mérleget, mert eddig ránézésből főztem, de nem mondhatom azt folyton, hogy "érzéssel tegyél bele".


májkrém75,1ár/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
kokuszzsir60 gr100060Internetpatika
lilahagyma90 gr50045cba
csirkemáj350 gr650422,5cba
főtt csirkecomb100 gr100cba
teavaj55 gr151283,16cba
1 evőkanál100040
majoranna2 evőkanálDIY
adag10751

1) Az aprítóban felvágtam a hagymát kisebb darabokra, de vigyáztam, .ne pürésítsem.
2) Az aprítóban ledaráltam a levesből kiszedett húst, de ha ez nincs, mehetnek a hagymára a máj előtt.
3) Bő kókuszzsíron karamellizáltam a lilahagymát.
4) Visszavettem a hőfokból, és egészben megsütöttem a májakat, mindegyik oldalán.
5) Az aprítóban összedolgoztam mindent, sóval és majorannával ízesítettem, legvégül adtam hozzá a teavajat, hogy még krémesebb legyen.
6) Töltsd bele valamibe, mert kíhűlve megszilárdul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése