2016. február 8., hétfő

Sült csirke bulgurral és répával 253 Ft / adag

Kedveld facebook oldalunkat! olcsó és egészséges

Szombaton változott a mai menü terve, mert féláron kaptam a Sparban rántott húsnak való, tanyasi csirkét belsőségek nélkül. A sült csirkének teljesen más íze lesz sütőzacskóban, mint bármilyen edényben, nem érdemes spórolni vele, mert semmi másban nem lesz ennyire omlós, porhanyós a hús. (Amúgy alsó, felső combot szoktam így készíteni inkább, de ez így most jobban megérte. Egy alsó, felső comb ára a cba-ban 150-160 Ft.)
Mire jöttek a vendégek, elkészült ez is, így feltálaltam a vaddisznópörkölt mellé. A maradékot csomagoltam el mára négy felé osztva, ezen kívül egy bögrényi apróbb húst félretettem a májkrémhez, mert ami otthon volt, eltettem szüleinknek.

sült csirke bulgurral253,0Ft/adag
Hozzávalókmennyiségár/kgárbeszerzési hely
"tanyasi" csirke1 db860Spar
vöröshagyma150 gr22015,4Spar
répa350 gr20070Spar
víz100 gr0
ételízesítő2 evőkanál0DIY
curry1 evőkanál0DIY
rozmaring1 evőkanál0DIY
babérlevél2 evőkanál0DIY
sütőzacskó1 db100cba
bulgur300 gr732219,6Internetpatika
adag51265

1) Minden hozzávalót megtisztítva betettem a zacskóba, felöntöttem kis vízzel, összekötöztem és tűvel kiszurkáltam a tetejét. Zsiradékot nem tettem hozzá, mert a bőrében van elég. 180 fokon másfél órát sütöttem. Előkészítési idő: 5 perc.
2) Amikor már a zacskóban is megpirult kissé a teteje, óvatosan felvágtam a zacskót és úgy, hogy ne takarja a tetejét, sütöttem még 10 percet.
3) A megrendeléseknél található Klorofill bulgurt nem kell főzni, felöntöttem forró vízzel és magától megpuhult. (A barna bulgurt főzni kell viszont.) Ebbe is csak sót tettem, kókuszzsírt nem. Ez a gyors verzió. Előkészítési idő: 2 perc. Most nem öntöttem le róla a vizet, hanem azzal tartottam tálalásig melegen, és nem főtt szét, pergős maradt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése